Ponnycupen i dressyr.

Har fått ett mail nu om datum när tävlingarna startar i Ponnycupen, jag börjar tagga till nu! Det ska bli obeskrivligt kul, kommer nog bli minne för livet! Det börjar i oktober, lääääängtar som jag vet inte vad.. Har bra tid på mig att lära mig programmet i min lilla skalle ;) Det kommer säkert bli sjukt svårt i början, men när jag börjar komma i in det kommer det säkert gå bra! (:

Längtar även tills det kommer upp klubbdressyrer/klubbhoppningar, åååååh, jag vill verkligen tävla nu!
Haha, jag verkligen äääääälskar att tävla, så jäkla kul!


HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, failbild från min senaste dressyrtävling, jag skulle typ precis hälsa där x) Den lilla bushästen gillar inte att stå still har jag märkt..

Kommentarer
Postat av: elin

sv: just nu packar jag :)



tävlar du i ponnycupen :O



isf för vilken klubb ? :)

2011-08-26 @ 13:38:00
URL: http://hestoponny.blogg.se/
Postat av: Mickis

Är du med i dressyr ponnycupen?

2011-08-26 @ 20:48:13
Postat av: Anonym

hon kanske drar upp sitt huvud för att du har händerna rätt så högt upp `? :S

2011-08-27 @ 10:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0