Sleep.

Nu är det dags för sängen för min del. Har precis borstat tänderna lite slarvigt, orkade inte, är så himla trött så jag vet inte vad jag heter (som man brukar säga xD). Tyvärr så orkar jag inte göra några tidsinställda inlägg, men jag kommer självklart blogga imorgon när jag kommer hem! Plus att jag tar med mig systemkameran, så den ska laddas imorgon innan jag åker! Jag kommer säkert fota ganska mycket. Vet inte riktigt vad vi ska göra, vi har väl nästan gjort allt det jobbigaste (som att tvätta spiltor m.m). Kommer absolut lägga in bilderna sedan på bloggen, & fota lite på dom nya små söta ponnyerna ;) Nu ska jag lägga mig, är galet trött! Ska även upp tidigt imorgon igen x) Godnatt!


Jag och Dionne någon ridlektion slutet av förra terminen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0