The Grudge 3.

Förlåt att jag inte har bloggat så värst bra idag.. La in en bildbomb, men tog bort de inlägget då jag ska byta till PNG istället för JPG. Det är bättre kvalité i PNG också, & det cpade förut när jag la in i PNG, så jag sket i det. Men nu vet jag hur jag ska göra iaf. Men jag hann inte redigera klart alla bilder, men det får fixas imorgon. Jag lovade tyvärr att jag skulle fixa det idag, dock har jag ju inte gjort det.. Mitt fel, helt klart, käll på mig bara! Det är rätt, man ska göra det man lovat, men nu blev det inte så.. :(

Har kollat på skräckfilm nämligen The Grudge 3, jättebra film faktiskt! :) Den var väl lite obehaglig i vissa tillfällen, men inte satt man sket på sig direkt.

Jag och Jennie ska kolla på en komedi strax, najs! Sen lär vi nog lägga oss.

 
Hon är med i The Grudge, snygging alltså.. xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0