Tidsinställda inlägg.

Duschade för någon halvtimma sen. Ska gå & lägga mig snart, innan jag dör av trötthet. Är verkligen supertrött, så det är verkligen dags för att sova för min del! Tänkte att jag kunde fixa lite tidsinställda inlägg både för ikväll & imorgon på morgonen! Eftersom att jag inte bloggar innan stallet då jag inte hinner, så är det väl lika bra med lite tidsinställda inlägg, ungefär 3-4 stycken eller nåt ;) Det låter väl bra? Måste ju ändå hålla bloggen i topp så, vad gör man, det är det ända sättet!
Sitter & kollar runt på olika bloggar. T.ex skvallerbloggar som ponnysanning & gangsterponnyn!
Ni som läser skvallerbloggar, vad tycker ni om ponnysanning & gangsterponnyn om ni nu läser dom bloggarna? :)
Jag tycker att dom är rätt spännande, men ändå... vet jag inte riktigt vad jag ska tycka xD
Nämen, nu är det dags för mig att fixa lite snabba tidsinställda inlägg hära, sen blire sovdags!


En av favoritbilderna från Skutans Gård då Neff lämnade gården, 20 juni 2010.. :/ Mer än ett år sedan, gud vad tiden rasar iväg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0