Tråkdag.

Rubriken säger väl allt & det blir väl så att bara sitta hemma & tråka. Men jag ska inte sura för det, för det är bättre att uppdatera bättre än vad jag gjort idag. Men jag har tyvärr inte gjort så många inlägg än, men det kommer, i promise! :D Om ca en kvart ska jag glo på ett program som varar i en halvtimma, sen lär jag väl försöka blogga som tusan hära, satt det inte blir för tråkigt! x) Håller på att fixa lite videor som jag tänkte ta & visa, ex. när jag tävlar Hilda i både 50 cm & 70 cm, ifall ni vill se? :D Ska fixa lite videor som ni kan få se, så det är väl de jag ska hålla på med idag. Iallafall att sätta ihop dom lite ;) Vi hörs lite senare, men då blire bättre uppdatering! (:

Juste, Emma har också slutat gästblogga nu, hon bloggade fram tills igår & nu är det bara jag som bloggar ;) Så ni vet, men om jag t.ex reser bort så fixar jag gästbloggare!


Haha, jag och Neff failar över hindret (eller iallafall jag med min galna sits på den bilden, haha) x'D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0