Tröttsjuka?

Herregud vad jag har tråkigt just nu.. Pappa ringde nyss och han gjorde mig glad för han kunde skjutsa mig till stallet! :D Känner just nu ingen ork alls för att rida idag, är så jäkla trött. Höll på att somna nyss, men jag håller mig vaken iaf. Jag borde ha någon liknande tröttsjuka, för jag är alltid allmänt trött..? Frågan är just varför jag är det.. Därför börjar jag fundera om det är tröttsjuka, haha om det ens finns någon sjukdom som heter så. Eller så är det bara så att jag börjar bli sjuk eller nåt.. :( Jag SKA iaf till stallet idag, inget snack om saken. Får väl se till att somna ett tag då, då kanske jag blir pigg sen innan jag ska dra iväg till stallet. Ska försöka göra satt tiden går snabbare nu, hörs senare! :P


Slumpad bild på Dillon, tror att Emilie är fotografen då hon lånade min kamera den dagen, om jag minns rätt xD

Kommentarer
Postat av: Julia K ( T E A M R Y T T A R N A )

sv; inget xd

2011-08-24 @ 15:05:14
URL: http://teamryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0