Veckans planeringar.

Måndag (idag): Slappa, kanske åka & köpa chaps & ridbyxor.

Tisdag: Slappa.

Onsdag: Skola, rida på Blåkulla :)

Torsdag: Skola, slappa.

Fredag: Skola, slappa.

Lördag: Stallet & sköta Conquest ♥/fota.

Söndag: Kanske Skutans Gård och fota Emilie/Jossan om dom ska rida.

Såhär ser min vecka ut ungefär, förra veckan var jag i stallet alla dagar förutom torsdag, lördag & söndag. Kanske åker till stallet i veckan också, om jag orkar & kanske fota.


Jag och Cilvia förra terminen i hoppgruppen, dock lite suddig bild, men ärsh ;)

Kommentarer
Postat av: Wilma

Vilken tid rider du på onsdagar? :)

2011-08-22 @ 20:44:43
URL: http://ewilmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0