Vilket toppen väder till fotografering, verkligen..

Hej, har varit hemma ett tag nu. Fotograferingen gick super, dock spöregnade det & jag menar verkligen att det spöregnade. Inte sådääär jättekul då man ska fotografera, men det gick över sen som tur var & då blev det bra bilder när solen kom fram sen! :D Rekommenderas verkligen inte att fotografera när det regnar, det är ju dock inte bra för kameror. Håller iaf på att ladda över bilderna till datorn, så jag tänkte redigera de bästa så får det bli ett litet smakprov, vad sägs om det? :D Fick helt okej bilder, svårt med inställningarna, men det blev bra tyckte jag iaf!

Pappa ringde också & sa att jag har fått en plats i ponnycupen i dressyr. Nu är jag skitglad! :D Nu blir det att satsa lite mer på dressyren också. Det är möte på fredag tydligen & då får jag lite mer information, nu blir det verkligen att kämpa & satsa! Nu jäklar alltså! :D Men ja, jag vet knappt något, så jag berättar mer sen när jag fått mer information ;)

Nu ska jag fixa med bilderna, återkommer när det är klart! :D Så kan jag visa några!


Sött litet föl vid namn Lecker som jag fotade förut (:

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Fotade du den bilden idag? :o

2011-08-09 @ 17:48:15
URL: http://haningeryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0