Vill bara påminna..

.. att minitävlingen avslutas på onsdag! Så passa på att rösta nu innan det är försent!
Klicka HÄR för att komma till inlägget ''Finalisterna till minitävlingen''!


Jag funderar på om jag ska fixa lite videor som jag kan lägga in på bloggen. Lägger knappt in videor, så jag tänkte höra med er vad ni säger.. Så, vad tycker ni? Ska jag börja lägga in mer videor när jag rider på bloggen? Får se till också att pappa filmar lite när jag rider också! ;) Sen har jag ju även en medryttarhäst på G, så där blir det också massa filmande om det blir av att jag blir medryttare. Så, kommentera nu om ni vill se lite videor, kan även visa lite gamla också, för jag har knappt några nya, isåfall ganska många från hoppgruppen & så! :) Ni bestämmer helt enkelt!

Har bara suttit här vid datorn, fastnade här, hahah. Tror att jag ska träna lite senare, bygga upp mer muskler vetni! :D Sen blir det väl bara att slappa antar jag. Åh, vad jag vill rida just nu. Typ att få rida hur man själv vill & typ hoppa hinder i skogen, rida på ängen eller vad som helst, omg vad mysigt! Just därför skaffar jag medryttarhäst för att få rida lite självständigt & bestämma själv vart jag vill rida/vad jag ska göra när jag rider. Det blir nog ett steg för en bättre ryttare, maybe? Nejmen, det är nog min största önskan just nu, att skaffa medryttarhäst, för jag vet att jag inte kommer få någon foderhäst/egen häst just iallafall, så det är väl bäst att börja med medryttarhäst, det tycker jag är en bra början! :D

Nejmen nog om det.. xD Skriver av mig lite här om mina tankar just nu. Men min dag kommer inte bli så värst rolig, bara att slappa dårå! Uppdaterar mer senare, med lite mer bilder från gårdagen, fotade ju lite i hagen också! Så de får komma upp ikväll.. ;) Nu ska jag försöka hitta på något att göra, eller bara ta det lugnt!


Söta Dajm som jag har fotat för ganska länge sen (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0