Vinnarna av 'gissa hästens ras...'

13 kommentarer fick jag i den tävlingen alltså var de 13 personer som gissade ;)
Rätt bra tycker jag. Men den var ju väldigt enkel, så ;) Kul att så många ville gissa!
Och faktiskt hade alla rätt, duktiga ni är! Ni är egentligen länkvärda allihopa, men eftersom att denna tävling gick ut på att två stycken skulle bli länkta här på bloggen så förblir det så också ;)
Men jag har nu utsett två vinnare genom att lotta ut!

Vinnarna är... Emma & Jossan!

Emma - www.emmabergkvist.myshowroom.se

Jossan - www.domryttarna.blogg.se

Kommer nu länka Emma och Jossan i 2 dagar! ;) Grattis till er.


Bilden som ni skulle gissa och som nog alla redan vet så är det såklart en..
fjording (fjordhäst).


Och här har vi bilden fast orginalet ;)


Vill ni ha mer sånna här minitävlingar? :D Hojta till vetja så kommer det upp mer!

Kommentarer
Postat av: Julia K ( T E A M R Y T T A R N A )

Ja tycker det är lite konstigt men jag skrev först att det var fjording i det där inlägget? :o

2011-08-24 @ 07:04:55
URL: http://teamryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0