Wooooohooo!

OMG, besöksrekord! Fan vad grymt, jag har 80 besökare nu, jag är så jäkla lycklig just nu.. Trodde aldrig att jag skulle klara att få 80 besökare, men mer kan det bli ellerhur!? :D Nu kämpar jag som tusan!

Duschade nyss, kände mig äcklig & svettig, så det var verkligen bra att hoppa in i duschen. Har även tränat lite också, i ca 10 minuter. Har inte tränat på ungefär... 3 månader, då jag bara har slappat mest nu på sommarlovet, så jag tare lugnt lite i början. Har sen bestämt att jag ska jogga ute varannan dag typ om jag inte rider (på kvällarna dårå). Sen även börja simma lite då & då, gå upp i vikt & få muskler! :D Snart början skolan också, suuuuck, så ska man börja i 8:an, omg betyyg, jag kommer seriöst dö.. Vet inte alls om jag kommer klara av det. Suger redan på nästan allting, så nu blir det kämpigt. Kommer inte blogga lika mycket tror jag, sen börjar ju även ridningen, men jag brukar inte kunna hålla mig borta från bloggandet, så ni ska vara glada för det!

Nästa vecka ska jag nog ut & fota lite när några rider. Är så jäkla fotosugen just nu, så det skulle verkligen passa jättebra att få fota lite, speciellt på ryttare & häst, vilket jag tycker är superkul! Sen ska även jag & Emma kollar på medryttarhästar, det blir nice! (: Nu tänkte jag göra en hiss/diss, så det kommer i nästa inlägg!


Amanda och Daylight som jag fotade för några veckor sen. :P

Kommentarer
Postat av: Christa

Hej!

Halkade in på din blogg via en annan ;)

Såg fotot på ponnyn Daylight och slogs av hur lik hon (han?) är vår ponny Saffier Jet. Gå in på vår hemsida och kolla själv ;-)

Saffier är en Holländsk ridponny med okänd härstamning, född 2000. Importerades via Danmark 2006. Vi köpte honom hösten 2010.

//Christa

2011-08-07 @ 22:19:49
URL: http://sangrud.cybersite.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0