Wow, what a day!

Hann inte blogga igår för vi vart borta hos vännerna & grillade, spelade kort & hade rligt! Men idag var det otroligt fint väder, soligt & varmt :-D Vaknade kl. 10.00 idag, jag, pappa & min syster passade på att att gå ner till stranden med våra vänner+ mopsarna Freja & Max. Jag badade inte för jag skulle fota mina vänners hundarna, men jag doppade fötterna i havet & solade en stund också. Har bestämt med familjen att åka ner till Ullared en gång till på lördag, påväg hem till STHLM. Då ska vi ta det lugnt & kolla i lugn & ro! Hann inte gå till fotoavdelningen så det ska jag göra i allafall. Ska också försöka be pappa eller mamma om pengar, för jag vill handla in lite mer :P Efter stranden så gick vi hemåt, jag gick emot duschrummet för att duscha då jag var varm på hela kroppen, för det var ca. 30+ grader varmt då. Åt middag vid 16.30 & ikväll ska man grilla igen med vännerna :) Då ska man äta korv & potatissallad. Vi ska antagligen spela kort & så ikväll också, då vi hade det jätte roligt igår! Får se om jag hinner med ett inlägg senare på kvällen, men är inte säker för vi var hos vännerna tills kl. 00.30 igår, vilket var väldigt sent för att kunna blogga. Annars blir det att jag uppdaterar imorgon (a) Gokväll!


Varbergs långa strand (ännu längre än de som visas på bilden).
Bilden är tagen från, www.google.se.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0