Brunett.

Hello everybody! I think I'm back right now. Man kan väl säga att jag har tagit en paus, då jag inte bloggat så mycket. Det är inte så mycket pluggande nu i skolan, då det bara är måndag & tisdag kvar, sen får jag jullov! Känns riktigt skönt, dock har jag vanlig skoldag på måndag.. De har inte hänt något speciellt dom dagarna jag inte har bloggat. Har mest tagit det lugnt. Igår handlade jag julklappar och köpte hårfärg. Färgade mitt hår idag, till mörkbrun. Sen har jag inte gjort så mycket mer idag, hade planer att åka till stallet, men det blev inte så. Har mest slappat & så.

Vad tycker ni föresten om juldesignen? :) Tänkte ha kvar den till minst januari.


Hiss/diss?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0