Hoppträning, 19/12.

Måste bara säga att min pappa fick hem en liten kaninunge idag. Sjukt söt och liten, man smälter när man ser den. Ska ta och fota den lite imorgon eller på onsdag, så ni kan få se!

Hoppträning idag då på Bandit. Vi hoppade bana och det gick väl helt okej. Vi blev väldigt sena med att bygga banan för alla är väl nästan små latmaskar. Men vi hann iaf göra det vi skulle göra (tror jag iaf). Vi började med att rida fram, sen började vi hoppa. De första två hinderna, gick inte sådär jättebra. Efter första hindret gjorde jag någon skum väg så Bandit vände från hindret och jag for i backen. Sånt som händer, är man klantskalle så är man. Hoppade sen snabbt upp igen och hoppade om. Gick bra! Vi började sen hoppa banan, gick helt okej det med. Hamnade lite fel på vissa hinder, men ja, är ganska nöjd ändå.

Imorgon är det tisdag, har vanliga lektioner fram till lunch, sen blir det städning, tråkigt. Sen ska man hem och sedan tillbaka till skolan på kvällen igen för att få veta sina betyg, bra upplagt verkligen... Jobbigt att man sen måste komma tillbaka, kommer vara helt döööd.

Videor från idag kommer upp i veckan!


Gammal bild på mig och Curt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0