Hoppträning snart.

Måndag idag då, går alltså hela denna vecka i skolan sen måndag och tisdag nästa vecka. Så jag slutar den 20:e, hääärligt med juuullov! Har haft en seg dag idag, hände ingen speciellt förutom att vi fick reda på resultatet av NO-provet, och jag fick B (VG+). Härlig känsla att jag börjar bli bättre & bättre. Kul att Houshmand (min NO lärare) blev glad också, det blir man själv stolt över. Jaja, ska inte skryta mer om mitt betyg, men jag blev sjukt glad iaf. Ska strax till stallet, om typ 20 minuter. Så jag ska börja klä på mig ridkläderna och det. Vet inte riktigt vem jag får idag, Bandit har jag ridit ett antal gånger nu, kanske blir en ny häst idag. Har markarbete, och jag tar med mig min kamera så pappa kan fota lite.


En video från förra veckan, har en till också när vi hoppade lite högre. Kanske kommer upp ikväll!

Nu har man som tur inte så mycket att plugga till, så jag försöker med lite bättre uppdatering den här veckan då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0