Julpyntning.

Lördag idag då, har haft som en städdag & har även julpyntat! Det är nästan det ända jag har gjort idag. Men har även hunnit slappa. Har tagit fram mina ridgrejer tills imorgon, eftersom att det är tävling med ponnycupslaget mot Hufvudsta, alltså borta match! Det som förvånar mig att jag inte är ett dugg nervös, det lär jag bli imorgon, men jag börjar bli taggad redan nu. Hoppas det går bra för oss, då vi förlorade förra borta matchen.. :( Som tur är om jag skulle rida ''dåligast'' imorgon så den som har fått lägst poäng räknas bort, så det känns rätt skönt ändå. Men nu tycker jag att vi ska köra hårt & att vi ska vinna! Såklart så ska jag rida mitt bästa, och tänka mycket på vägarna!
Förra borta matchen som dessutom var min första borta match, var jag så sjukt nervös så jag typ skakade, så efter jag hade ridit fick jag värsta spänningshuvudvärken. Hoppas att det inte blir likadant den här gången. Kommer nog inte vara lika nervös nu när jag ridit en borta match redan. Hoppas jag klarar mig utan någon störande nervositet eller huvudvärk. Men jag är alltid nervös på tävlingar, så lite nervös kommer jag nog vara.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0