Onsdag.

Halloj! Vaknade runt halv 11, kändes skönt med lite sovmorgon, men pappa väckte mig. Ursh, jag som ville sova längre. Men sen följde jag med och handlade med pappa, lillebrorsan, farmor och min faster. Sedan käkade vi på Donken, och sen gick vi hem. Har varit hemma ett tag nu.

Ska strax till stallet, ska väl gå till bussen om ca en timma. Så jag ska strax börja klä på mig ridkläderna och det. Blir sen hämtad av Emilie, sen åker vi tillsammans till stallet. Ska ta med kameran så Emilie kan fota & filma lite. Kommer nog få rida Dillon, eftersom att jag stog uppskriven på honom förra veckan (men då bytte jag till Conquest). Skulle vilja rida Conquest idag, men tja, vi får se. Ska börja fixa mig nu, vi hörs när jag kommer hem från stallet!


En bild från ridläger 2011. Du kommer alltid finnas i mitt hjärta, alltid. Jag älskar dig ♥

Kommentarer
Postat av: Julia K ( teamryttarna )

Hihi den har jag fotat men din kamera :D

2011-12-21 @ 20:23:12
URL: http://teamryttarna.blogg.se/
Postat av: Maja

sv: Säger hon som är tusen gånger finare <3

2011-12-21 @ 22:34:38
URL: http://rainsoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0