Snow and rain.

Godkväll! Det är säkert inte bara jag som har märkt att det har snöat idag. Riktigt nice faktiskt. Dock har det regnat en hel del. Så nu är det nog slask ute, vilket är mindre kul. Nu tycker jag att vi får hålla tummarna på att det ska vara snö på julafton! Har inga speciella planer inför morgondagen, ska nog slappa, städa rummet och ja, vara glad över att det snart är jullov för en gångsskull. Tiden går ruskigt fort, själv hänger jag inte med. Tänk er, det är julafton om 7 dagar. Och, jag själv längtar enormt mycket till julafton, det är nästan det roligaste på året.

Ska lägga mig strax, snart kommer jag nog inte kunna hålla ögonen öppna och ist somna på datorn. Haha, skulle nog aldrig kunna göra det, men ändå. Tidsfördriv, haha, eller? Kanske inte det intressantaste inlägget, men jag blev bloggsugen. Tror faktiskt att jag är redo att komma tillbaka till bloggandet! ;) Vi hörs imorgon, godnatt ♥


Gammal bild på mig och Cilvia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0