1 dag kvar

Godeftermiddag allihopa! Hehe, min dag har varit ganska bra. Vi hade teknik, svenska, lunch sen so, engelska och sista lektionen var musik. Jag kom hem för ca en halvtimma sen. Jag antar att det inte så kul att läsa om mina dagar i skolan, så jag skippar att skriva det.

Har inte gjort så mycket, ska snart äta mellis och vi har även glass hemma så jag kommer inte kunna låta bli att smaka! :D Idag har jag inte något planerat förutom att plugga no tills imorgon då vi har prov, sen ska jag plugga på grönt kort.

Jag som hade hoppats på att vädret skulle vända, men det blir ju bara kallare och kallare.. Tråkigt, det var sjukt kallt idag, nu hoppas jag att det blir varmare!

Imorgon är det iallafall äntligen fredag, vilket betyder att det blir sportlov efter skolan. Jag slutar 13.15 sen får jag sportlov! :D :D :D :D
Har inget planerat under nästa vecka, jag vill till hööks och köpa nya ridstövlar som kostar 1499:-, fast jag har inte ens över 500:- så det kommer väl ta någon månad till tills jag får dom pengarna till att köpa det!

Idag blir det iallafall en slappdag och så plugg då. Nu väntar min mage på mat så jag måste ta något att äta! (:


Jag vill ha dom här ridstövlarna, dom här kanske ligger hemma om några månader, vem vet! :D :D :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0