Godmorgon

Vaknade ungefär halv 9, sen var jag tvungen att lämna Eric på dagis, så då gjorde jag det och jag kom hem för en stund sen. Just nu värmer jag baguetter i ugnen. Sitter och väntar på att dom ska bli klara, hehe.. Idag har jag inget för mig, ska väl slappa & träna kanske. Juste, jag måste plugga på LC:2 också, bäst att göra det idag. Ska tävla om typ 2 veckor, så det är ju bra om jag kan programmet också, haha!

Imorgon ska jag typ med Maja till Flox igen, senare på kvällen blir det av till Blåkulla och rida i hoppgruppen! :D
På onsdag ska jag nog med Nathalie och fota när hon ska rida, sen ska jag rida på Blåkulla, tror att jag ska rida Meja (:
Sen vet jag inte vad jag ska göra.. Har lust att åka till hööks, men jag har bara 488:-, typiskt! Det är ju bäst att åka dit på loven ju, haha! :D Fast jag kommer ändå få pengar den här veckan, så lär det bli runt 800:- kanske. Aja, vet inte vad jag ska blogga om, heh.. Bloggar mer sen då jag har något att skriva om!


Hehe, jag och Finess igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0