Godnatt söta läsare

Har precis badat & nu sitter jag här. Har för en stund sen skickat gamla bilder från min förra dator till den jag använder nu. Haha, flera år sen är bilderna tagna, det är tillexempel från när jag rider.

Ska iallafall lägga mig nu. Imorgon är det ÄNTLIGEN fredag, härligt härligt! Jag slutar iallafall tidigt, så det är tummen upp för mig (: Har lust att dra till stallet imorgon, men vi får se hur det blir men den saken. Jag ska ju ändå till stallet på lördag, men ändå ^^

Nu kan jag bjuda på en gammal bild!


Jag och Silja, ungefär fyra år sen. Saknar den här lilla ponnyn, R.I.P ♥

Vill ni se mer gamla bilder, isåfall kan jag bjuda på några imorgon? :D

Kommentarer
Postat av: Majaa ♥

Jaaaa, visa gamla bilder :D ♥

2011-02-04 @ 07:42:41
URL: http://makefake.blogg.se/
Postat av: Mhy

Hur kan det vara fyra år sen, när du skrev nyligen att du började rida på skutan -08?

2011-02-10 @ 21:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0