Hiss & diss

HISS:

♥Sportlov
- Det är riktigt skönt faktist! Det behöver jag verkligen så trött som jag varit pga att jag gått upp så tidigt på vardagarna för skolan. Riktigt skönt att få skippa skolan! :D Såklart man hissar det!

♥Grönt kort - Jag är glad för att jag klarade provet för grönt kort! Det var bra att jag gjorde det nu, slippa göra det sen, haha! Kommer nog inte tävla så mycket än, eller inte direkt lokalt eller något. Men det är skönt att det är gjort iallafall!

♥Ponnyakuten - Jag tycker ponnyakuten är bra, man lär sig riktigt mycket på det. Fast jag tycker nog att förra året var roligare. Jag tycker inte att det händer så mycket nu, men det kommer väl, men jag hissar det iallafall!

DISS:

♦Snö -
Jag hatar verkligen snön, tror nog att det är många som gör det. Men nu vill jag verkligen ha vår! Fast det börjar faktist smälta, så det är jag glad över! :D

♦Prov - Hade mycket prov den här veckan. Jag hatar det! Jag blir så nervös och får hjärnsläpp. Ursh för prov! x'D

♦Att ridstövlar ska vara så dyra - Hehe, ja det är lite jobbigt, för jag måste även betala det själv isåfall, och det kostar ju mycket! Fast det är det väl värt men ändå (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0