Jag klarade provet för grönt kort!

Precis som rubriken säger, jag klarade faktist det! Fett grym man är alltså! :D :D
Jag trodde verkligen inte att jag skulle klara det, men jag hade tur! Efter provet ringde jag Skutan och kollade om man kunde fririda. Aurora fick inte gå, så jag tog Hilda istället. Ska rida med bästa Emilie och hon ska ha Fandango. Pappsen ska fota också, så det lär komma upp bilder om passet! Jag ska mest träna på min sits och sånt, kanske lite skänkelvikningar. Jag rida en halvtimma gratis som jag har på medlemskortet så det blir inte så långt ridpass, men ändå, det blir nog kul ändå! (:

Jag skötte iallafall Conquest efter jag hade ringt Skutan. Smörjde även sadel & träns. Sen åkte jag och pappa till en pizzeria och köpte pizza. Vi käkade när vi kom hem & sen har jag bara suttit här. Jag ska ta fram lite grejer tills imorgon & så! Nu ska jag slappa, kanske inte bloggar mer ikväll. Jag är redan trött, hehe x'D


Jag och Cilvia förra terminen.

Kommentarer
Postat av: Emilie :)

Sv: Ja, jag vet xD Jag ser alltid liten ut på fjordingar (a)

2011-02-26 @ 20:43:42
URL: http://emiliedillonkarlman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0