Skutan

Skriver lite kortfattat, jag är otroligt trött.. xd

Igår var jag iallafall på Blåkulla. Jag skötte Conquest som vanligt (: Åkte hem runt fem sen hände det inte så mycket mer.

Idag var jag på Skutan. Jag fotade Erica när hon red Lydia, det såg asbra ut verkligen! Sen fotade jag lite när Julia red Zefyr och när Emilie red Fandango. Jag träffade även Maja också, vi hade askul! Vi hoppade i värmestugan, haha, vi byggde upp hinder xd Jag skjuts av Majas mamma hem sen & har sen badat & käkat middag, sen har jag bara suttit vid datorn (som vanligt), hehe..

Är grymt trött just nu, jag orkar inte sitta längre..
Imorgon är det iallafall skola & sen på kvällen ska jag till Blåkulla & vara med på Grönt kort-kurs ;D

Datorn segar skitmycket så det kommer ingen bild idag.. :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0