Svar på frågestunden!

Postat av: Johanna
Gillar du mig som vän? <3

Svar;
Ja, jag gillar dig jättemycket ♥ ♥

Postat av: Majaa ♥
1.Vad är det bästa/sämsta med mig ? :D
2.Varför valde du just Conquest som sköthäst?
3.Hur ser din drömponny/häst ut?
4.Vad är din högsta önskan just nu?
5.Barbacka eller sadel?
6.Hur många gånger har du tävlat i hela ditt liv ?
7.Vad önskar du dig i födelsedagspresent?
8.Vad tänker du på precis.. NU? :D

Svar;
1. Det bästa med dig att din humor är bäst ;D Det sämsta med dig är inget (a)
2. Jag valde Conquest för att han hade ingen skötare typ (:
3. Den ska nog vara vit, typ arab, bra hoppteknik & ah.. :p
4. Ha egen häst såklart (a)
5. Hmm.. Beror på (:
6. Hmm.. måste räkna.. ehm.. mer en 10 gånger iallafall (:
7. Peeeengar, en ny kamera, typ foderhäst eller något, presentkort, läderchaps, ridbyxor & sånt (:
8. Jag tänker på vad jag ska svara på den här frågan, haha x'D

Postat av: Jennie

1.vad gillar du att göraom du inte fick välja att vara i stallet och så :)
2.hur många har du på msn ???
3.glass elr godis ?
4.tv elr data ?
5.hund elr katt?

Svar;
1. Haha, datan x'D
2. Någonting över 100 st.
3. Hmm.. beror på (:
4. Datan, haha :D
5. Hmm, katt.

Postat av: Anonym

vem är din favorit häst?
favorit godis?

Svar; Conquest är min favorithäst.
Mitt favoritgodis är nog .. hmm .. choklad ;D

Postat av: matilda :)

vad tycker du om storbloggarna? tex kissie,dessie,paow och resten xd

när du blir äldre, kommer du att vilja ha egen/egna hästar då? (:

vad tycker du är det bästa med ditt liv?

Svar; Haha, jag tycker att dom är tråkiga xd
Japp, det tror jag ;D
Att jag har bra familj, bra vänner (:

Postat av: Fanny

Dina mål i ridning under 2011?
Vilken är Conquest sämsta sida?

Svar; Att få någon placering i klubbhoppning & börja starta klubbdressyr typ (:
Att han blir sur när jag går in till han ibland, nejmen jag vet faktist inte .. 

Postat av: jossan :D

1 . vem var den första du red i ditt liv ?
2 . vart isåfall ?
3. favoritfärg :D ?
4 . vem är din bästis ?
5. Hur långt vill du komma inom ridningen ?
6 . dressyr\hoppning ?
7 . barbacka\sadel ?
8 . hur hög statestik har du ?
9 . vem betyder mest för dej förutom din mamma och pappa (famlijen) ?
10 . hur mår du xD ?

Svar;
1. Någon på Skansen eller Kolmården. Annars på ridskola var det nog Zombra.
2. Det var på Skutans Gård.
3. Blå typ (:
4. Maja Lindberg ♥
5. Jag vill komma så långt som man kan komma typ ;D
6. Hoppning ;D
7. Beror på (:
8. Runt 20-30-40 ..
9. Conquest & Neff, person så är det nog Maja Lindberg ♥
10. Jag mår väl bra antar jag x'D

Postat av: Hanna :)

Skutan / Blåkulla ?
Hund / Katt ?
Sadel / Barbacka ?
Hoppning / Dressyr ?
Ridhus / Ridbana ?
Donken / Max ?
Brunt läder / Svart läder ?
Schabrak / Vojlock ?
Chaps / Ridstövlar ?
Box / Spilta ?

1. Högsta du har hoppat?
2. Mål med Conquest?
3. Bästa bilden på dig & Conquest? (VISA!)
4. Om inte Conquest fanns.. vem skulle va din favorit då?
5. Hur gammal var du när du började rida?

Svar;
Skutan / Blåkulla ?
Hund / Katt ?
Sadel / Barbacka ?
Hoppning / Dressyr ?
Ridhus / Ridbana ?
Donken / Max ?
Brunt läder / Svart läder ?
Schabrak / Vojlock ?
Chaps / Ridstövlar ?
Box / Spilta ?

1. 75-80 cm ungefär (:
2. Placering i klubbhoppning ;)
3. Bästa bilden.. ååh, det är många, men det kan komma en bild i slutet av inlägget!
4. Alltså, jag har ju Neff som favorit också, men han står ju i Skåne :(, tja, om Conquest inte fanns.. jag vet inte.. :p
5. Jag var typ 10 år när jag började rida (:

Postat av: Sofia - Fälttävlansryttaren

- Har du något mål för 2011?
- Har du tävlat utanför klubben? Alltså lokalt, regional osv?

Svar; Att få någon placering i klubbhoppning & börja starta klubbdressyr typ (:
Nej, det har jag inte.

Tack för alla frågor, ni är guldvärda! ♥ Hoppas ni med nöjda med svaren!


Min favorit bild på mig & Conquest kanske är det här, jag vet faktist inte, jag har så många bilder jag gillar på mig & Conquest, men aja, nu fick det blir den här! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0