Tisdag

Idag är det tisdag då, en kort skoldag. Vi började 08:05, och vi hade bara tre lektioner. Sen hade vi lunch och sen åkte vi iväg till Tungelsta Ridklubb. Jag fick rida Valentin, det gick asbra! Vi typ red ridvägar och galopperade på volt. Det gick iallafall fintfint, och Valentin var jättemysig idag! (: Jag är jättenöjd iallafall!

Gud vilken härligt väder det är idag då, eller inte, det kan jag knappast tro. Jag gillar inte snö.. Jag vill ha sommar & bort med snön. Hatar kyla och allt! Ge mig bara sommar, tack, haha! :D Nu får vi hoppas på att vädret lyder mig, haha! (a)

Hehe, jag har lite tråkigt.. Men idag är det inte hoppgrupp :/ Ska plugga när pappa kommer hem så han kan hjälpa mig. Nu ska jag äta glass & vänta på pappsen! (:


Bara för att du är världens finaste ponny! ♥
Jag älskar dig obeskrivligt mycket!
Tack för att du finns bästa ponny ♥♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Julia

VÄRLDENS FINASTE PONNY ÄR RONDA :D OCH HON TAR ALLA HÄSTAR ♥♥ TIIIIIHI

2011-02-24 @ 20:58:41
URL: http://ponnysdressyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0