-

Förlåt för sämst updatering, men nu ska jag komma igång igen! Har kodat bloggen & gjort om headern, men rätt så nöjd. Det får väl duga (: Jag har suttit & kämpat med att få en fin blogg, därför har jag inte kunnat updatera som sagt ..

Inatt sov Maja över här, trevligt trevligt! Vi kollade på skräckfilm på kvällen - Drag me to hell (: Vi hann inte göra så mycket idag pga att hon behövde åka runt 12 .. :( Men jag har iallafall kodat bloggen nästan hela dagen.
Imorgon är det skola då, kul eller inte .. Fy vad helgen har gått snabbt, inte undra på hur roligt som jag har haft xd Nu ska jag lägga mig så jag kommer upp imorgon. Onödigt inlägg, men jag lever iallafall! :)

Kommentarer
Postat av: Tildah

Heej sötis!

Ska ha en tävling på min blogg!Skulle vara jätte kul om du var med, din blogg är ju så fin! Kolla in den för att veta mer!

Många Kramar Tildah

2011-01-24 @ 00:35:09
URL: http://tiiildah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0