Dag 10 - Mina drömmar

Mina drömmar är att få bo på en gård med hästar. Att få ha den perfekta ponnyn för just mig. Att kunde vara med hästen varje dag, kunna rida när man vill. Kunna åka ut på tävlingar. Allt sånt där, vill jag verkligen, men det vet jag att jag aldrig skulle få.. Jag vill ha medryttarhäst också & efter jag haft det skulle jag vilja testa på att ha foderhäst & om jag klarar det skulle jag väl kunna ha en ponny, men får ju jag säkert vänta med..

Jag har det bra som jag har det nu, men jag skulle vilja ha det bättre. Jag rider ju redan i vanlig ridgrupp, hoppgrupp, med skolan & ett privatstall, alltså i privatstallet är jag inte medryttare jag bara rider med en kompis för en ''ridlärare'' alltså en ungtjej. Så jag har det igentligen ganska bra, men när jag slutar på att rida med Maja då i privatstallet & hon som har lektioner för oss inte vill ha oss längre, så ska jag försöka skaffa medryttarhäst.

Hehe, ah det var då mina drömmar då (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0