Dag 6 - Det här äter min häst varje dag

Jag har ingen egen häst, men Conquest (favorithäst & sköthäst) borde väl äta hö & betfor, sen kanske han får havre & korn, men jag vet inte riktigt. Håller inte koll på det, eftersom jag inte behöver veta det heller, så håller jag inte koll på det.. xd Så det är lite svårt att säga vad han äter, när jag inte vet.

Söndag idag då.. Är med min kusin, samtidigt som jag måste göra läxor, borde nog börja nu.. Haha.. Lyssnar samtidigt på musik & pratar med några på msn. Senare efter jag pluggat ska vi typ spela något kanske..
Imorgon är det skola igen, ååh, orkar inteeee! Men i helgen ska iallafall jag träffa bästa människan på jorden <3 Aja, nu måste jag plugga..! bloggar mer sen (:


Linnéa & Sheeba | Canon EOS 1000D | Oredigerad | Fotograf: Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0