Dag 9 - Mitt bästa hästminne

Mitt bästa hästminne är nog när jag var på ridläger 2009. Det var på Skutans Gård & det var övernattning från en måndag till fredag. Otroligt roligt, för jag fick dessutom ha Neff hela lägret. Vi red dressyr, markarbete, hoppning, red voltige (fast på typ Karna om jag minns rätt), red ut, red kadrilj, lekar som sista lektion barbacka, & det allra bästa det som är mitt allra bästa hästminne är faktist när vi badade med hästarna. Jag fick bada med Neff & jag var så glad för att jag fick uppleva det. Först ville Neff inte i vattnet men vi kom i sen & då plaskade han med hoven i vattnet, hehe, sötponnie. Så hela ridläger 2009 är mitt bästa hästminne, fast badritten var då bäst! Helt klart bästa ridlägret jag varit med på, saknar verkligen! ♥


Kommer aldrig glömma det, gud vad roligt det var! Saknar det enormt .. :/ ♥



Kommentarer
Postat av: Majaa ♥

SV: Jag vet, vääärsta lyxiga ;) <3

2011-01-21 @ 16:03:45
URL: http://makefake.blogg.se/
Postat av: amanda

hah, är det lilli som har grå/röd randig tröja? ;D

2011-01-21 @ 18:07:27
URL: http://azetterlunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0