Dags för sängen kanske?

Kanske dags för sängen nu.. Börjar bli lite trött. Kämpade hårt idag med Bandit, haha, helt slut efter.. x'D Ska nog stänga av datorn & borsta tänderna, sen lägga mig.

Imorgon ska jag till istallet runt halv tre. Skötarridning imorgon, ska bli roligt. Jag är skötare på Conquest, så hoppas att jag får rida honom. Man ska eventuellt få rida sina sköthästar, så hoppas hoppas! Dom som skött bra & så får gratis ridning som belöning, det är roligt (: Har kämpat mycket med skötningen, borstat, fixat spiltan, tvättat vattenkopp & krubba, smörjt sadel & träns. Skötte förra terminen på lördagar, men den här terminen tror jag att jag ska bli skötare på onsdagar också kanske. (: Aja, vi får helt enkelt se vem jag får rida, men eftersom att jag bara är skötare på Conquest, borde jag få möjlighet att få rida honom (: Men somsagt det får jag veta imorgon.


Bjöööörnis på skansen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0