Fredagsmys <3

Igår slutade vi typ halv 10 eller något. Hänkade med Linnéa till Sheeba & fotade henne när hon hoppade (: Kan lägga in några sen.

Idag slutade jag 13.15 otroligt skönt, gick hem iallafall. Somnade sen någon gång runt fyra och vaknade typ runt fem. Skönt att få sova lite, haha, fett trött man kan vara haha.. xd skolan tar mycket speciellt när man ska upp tidigt varenda dag.. :/

Imorgon drar jag iallafall till stallet & sköter bästa Conquest (: Vet inte riktigt när jag åker, men jag vill ha låång sovmorgon, haha, men det kan jag inte xd

Nu måste jag börja göra headers eftersom att många står på kö..

Ska sen se Let's Dance & käka lite godis ;D


Min förra kanin Bullen , saknar dig , rest in peace bästa kanin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0