Gårdagens ridpass

Igår red jag Bandit som jag trodde. Alltså en fjording dårå. Det gick bättre än förra gången. Han lyssnade bättre på halvhalterna. Galoppen gick också bättre. Jag börjar nog kunna hans ''knappar'' nu. Skänkelvikningen gick också bra. När vi skulle trava & göra skänkelvikning kände jag att bakdelen kom med. Så, jag är riktigt nöjd med lektionen, är stolt över lilla Banditen (: Han är ju som sagt stark & därför måste man ju göra mycket halvhalter vilket jag fick göra hela tiden nästan. Nästa gång får jag väl förmodligen en annan häst eftersom att jag nu fått Bandit tre gånger. Fixade sen Bandit & sen gick jag till caféterian & tog en gratis bulle & sen åkte pappa & jag hem.
Idag är det torsdag, vilket betyder att det snart är fredag, så jag är glad! Skoldagen gick helt okej, (kanske inte så intressant om jag skriver så mycket om skoldagarna så jag skriver väl bara om det ibland om det hänt något intressant). Jag har nu varit hemma ett tag & har inte gjort något speciellt.. Ska snart plugga lite i SO.
Redigerade nyss en bild:


Jag & Curt. Jag har tagit bort lite i bilden som förstörde, ändrat kontrast & lite sånt.

Kommentarer
Postat av: Olivia älskar Eric Saade

man får väl inte vara inne i hagen?

2011-01-20 @ 20:34:42
URL: http://mittnamnarolivia.blogg.se/
Postat av: amanda

den är så grymt fin :D visst är det den som är på facebook med staket innan du redigerade va? ^^,

2011-01-22 @ 20:49:27
URL: http://azetterlunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0