Hoppgrupp

Igår red jag Curt i hoppgruppen, gick helt okej. Vi hoppade kombination på rakstecka & på diagonalen. Några vägringar blev det, men det är ju antagligen mitt fel, men han är svår. Sen låg kombinationen på 60-70 och då travhoppade jag första hindret, han vägrade typ fyra gånger innan, men när jag travade gick det bättre. Men som min ridlärare sa så lutar jag mig förmycket framåt eller något, så vägrar han. Men det ska jag träna på! Efter sportlovet är slut har jag ridit i hoppgruppen i ett år ;D
Idag började vi 08:00, fick jätteont i magen när jag vaknade men jag hann bada. Orkade inte det igår, så jag fick göra det idag istället. Gick iallafall med magont i skolan, men det gick bra ändå. Vi hade no-lab & pratade om hotade djur, sen hade vi svenska & vi började en ny skrivuppgift. Sen hade vi idrott & då körde vi vollyboll, tråkigt, för jag fick köra mot väggen istället för en kompis, för alla hade redan en att vara med & jag fick inte hoppa in, så jag fick köra mot väggen istället.. tråkigt, men aja.. sen fick vi man vara två lag & köra mot varandra, haha, jag råkade kasta bollen så den fastnade i något i raket, hahaha xd

Har nu rast & är hemma. Har käkat köttbullar med makaroner & sockerkaka. Börjar 12.40 igen då jag ska tillbaka till skolan. Grymt tråkigt, men får stå ut ändå.. Har hellre lust att stanna hemma.. Har iallafall ridning sen, ska åka runt fem, så det är iallafall det roligaste på onsdagar så jag får längta tills dess.. Har iallafall bara två lektioner & sen slutar jag 14.40..


Barbacka på älsklingen ♥ Minns inte när..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0