Huvudvärk ..

Idag är det måndag då, dåligaste dagen i veckan.. Både lång skoldag + att det är första dagen på veckan då skolan börjar efter helgen :/ Har haft en trevlig huvudvärk nästan hela dagen, inte mysigt alls. Tänker nog inte berätta om min skoldag, lite onödigt eftersom att det är en hästblogg, men jag fick iallafall 25/30 poäng i diagnosen i matematiken, stolt! Slutade 15.25, gick hem & har pluggat en del. Sitter nu med jobbig huvudvärk fortfarande, så ska fortsätta med pluggningen, så bloggar jag mera senare, kommer säkert upp något roligt då! (: Men eftersom att jag har huvudvärk nu blir det bara värre när jag sitter vid datorn, så jag återkommer ikväll! ♥

Juste, vad tycker ni om min blogg? :D ♥


Bjuder på en bild på Bruno & Marcos/Svarte Petter, lite suddig men skitsamma!

Kommentarer
Postat av: Jennie

SNYGGGGGAAASSTTTE HEADERN ;) <33

2011-01-24 @ 18:35:09
URL: http://smulaaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0