Jag önskar att du var min .. <3

Min tid med dig har varit så underbar.. Kan inte beskriva känslan.. Att jag fick träffa dig, det är det nästbästa som har hänt i mitt liv. Du är glädje, du ger mig ett leénde på läpparna. Jag är glad i din närhet. Du betyder mer än bara en häst, du är min bästavän. Jag minns att du kom till Blåkulla som en pigg & busig häst. Jag skulle sen bli skötare, men visste inte vem jag skulle bli på.. Jag valde dig & det var då allt bara hände. Jag fastnade för dig & du tog mitt hjärta så snabbt. Jag var så glad när jag blev skötare på dig. Vi har nu ridit en programridning & fick 180 poäng & en juldressyr och då fick vi också 180 poäng. Vi har också tävlat en blåbärshoppning 60 cm, då blev vi felfria, jag var så stolt över dig. Sen blev det en klubbhoppning i 70 cm, men då klantade jag till mig & tappade stigbyglarna & så blev det en rivning.. Mitt fel totalt, vi skulle klarat det perfekt ifall jag inte tappade dom, men du var iallafall jätteduktig, blev skitsur på mig själv, men bättre lycka till nästa gång. Ska anmäla mig på blåbärsdressyr, blåbärshoppning, klubbhoppning & kanske klubbdressyr, ska försöka klara det bättre då. Jag har ridit ett luciatåg med Conquest, en skötarridning & fyra tävlar, mer kommer såklart.


Klubbhoppningen


Programridningen (framridning)


Juldressyr (framridning)

Jag älskar denna ponnyn jättemycket, han betyder verkligen otroligt mycket för mig. Jag är så grymt glad att jag träffat honom. Han är den bästa ponnyn som finns! Vi har kommit väldigt nära på sista tiden. Fast man vet aldrig, han kanske inte gillar mig, men jag gillar honom jättemycket. Jag får hoppas på att han tycker om mig iallafall. Jag tror att jag blev skötare på Conquest innan sommarlovet & jag har varit skötare från då till nu & kommer vara länge. Jag tycker det är kul att sköta honom, han är bäst.


Bild från igår (lördags)

Jag älskar dig fina ponny ♥


Kommentarer
Postat av: Olivia älskar Eric Saade

red du i lördags på blåkulla?

2011-01-17 @ 19:03:51
URL: http://mittnamnarolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0