Mysig stalldag ♥

Åkte till stallet, gick hela långa blåkullavägen, men klarade det utmärkt ändå, haha ävens fast den är lång & jobbig. Kom iallafall fram & träffade alla kompisarna, sen fick jag ta imot en rotborste av Sandra & så fick jag borsta Conquest, fixade allt på samma gång. Han var duktig & försökte inte nafsa till mig idag, han åt dessutom men han var snäll, duktig hest, haha häst. Men han blev sur så fort jag borstade under magen, antaglien kitlig. Tog även med kameran till stallet så jag fotade när Emma red privatlektion på Dillon. Blev rätt okej bilder, blev nöjd med dom. Fixade lite av spiltan, tvättade vattenkopp & krubba snabbt för jag frös om händerna. Sen fotade jag & Emilie. Jag fotade Emilie & Dillon och Emilie fotade mig och finaste Conquest, sen fotade vi andra hästar också. Smörjde sen sadel & träns, sen skrev vi i skötarpärmen & så fick jag skjuts en bit & tog en bussen hem.




Två bilder från idag | Fotograf: Emilie Karlman | Canon EOS 1000D | Redigering av mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0