Plugga, plugga, plugga!

Idag stog jag uppskriven på Nobile så jag fixade iordning honom & sadlade och tränsade. Sen var det dags för ridning. Vi gjorde nästan ingen speciellt, tiden gick så snabbt kändes det som. Jag fick kämpa väldigt mycket med halvhalterna för han blev pigg. Gick sådär, haha jag blev sur på mig själv efter lektionen men nu är känns det ändå inte så farligt. Jag tyckte det gick sådär iallafall. Vi gjorde lite skänkelvikningar annars gjorde vi inget speciellt. Bäst gick då skänkelvikningarna, annars gick det bajs typ.. Om jag får honom nästa gång ska jag nog inte ha spö när jag rider, haha, shit vad pigg han var idag, han ville bara springa ifrån mig & det kändes inte som att han ville lyssna på mina halvhalter & hjälper. Iallafall, så har jag pluggat som tusan när jag kom hem. Nu måste jag börja röra mig mot sängen. Måste upp imorgon ganska tidigt som sagt.. :(

Glöm inte frågestunden & finn fem fel hörrni! ;D ♥


Jag och Nobile, julkurs 2010 (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0