Saker du kanske inte visste om mig,

♦ Jag blockar alla som skickar virus på msn, haha, jag tycker att det är skitirrterande när det kommer upp virusgrej hela tiden x'D

♦ Jag tror jag fått mer förtroende för fjordingar. Förut gillade jag dom inte alls, nu när jag ridit Bandit två gånger i nya gruppen, känns det inte helt fel. Visst dom är starka & så, men dom är faktist söta & okej att rida, om hästen inte äär överdrivet pigg eller stark är det väl kanske lite kämpigt x'D

♦ Jag ska rida kvar med Maja i privatstallet ganska länge, så länge Emma vill ha lektioner för oss, sen efter det, tror jag faktist att jag ska skaffa medryttarhäst, måste prova på lite innan man kanske skaffar foderhäst eller egen häst. 

♦ Jag blir lätt irriterad på saker & ting, om någon säger något negativt om typ mig eller något får jag typ damp, hahha x'D

Visste inte riktigt vad jag skulle skriva, kanske inte skrev något intressant, men hade bara lust att skriva av mig lite..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0