Säljer bloggheaders för bra pris!

Säljer nu bloggheaders + kodning för bra pris. En header kostar 20 kr & så jag kan koda precis vad du vill ha, om jag såklart kan det så. Jag kan ju fixa det jag har på bloggen iallafall. SÅ PASSA PÅ NU! :D Om ni vill köpa en header, kommentera då att du vill ha en, så ska vi komma överrens hur ni ska betala & så (: Du får självklart säga hur du vill att headern ska se ut & vad det ska stå. Ni som inte känner mig, kan skicka via mejl sen, eller göra ett inlägg med bilder du vill ha.

SÅ PASSA PÅ NU, ANNARS KANSKE DET ÄR FÖRSENT! :D

Kommentarer
Postat av: fanny järvå

sv: haha ja ;)

2011-01-15 @ 22:38:16
URL: http://fannyjarva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0