Sjuk?

Idag var det första skoldagen för terminen. Mådde dåligt imorse, men hade inge feber så jag drog till skolan iallafall.. Klarade det rätt så bra ändå, ävens fast jag tyckte det var jobbigt. Vi hade först sv/eng, vi läste ut en bok som vi inte hann läsa ut förra terminen, grymt tråkkkkigt.. Sen hade vi SO & då höll vi på med kartor & vi hade sen matematik & då fick vi göra multiplikationtest & sen räkna i boken. Vi skulle sen mötas i vårat klassrum & åsa skulle prata med oss om hur ridningen. Vi fick papper om vi skulle gå kvar eller inte, jag vill gå kvar iallafall. Kanske blir roligare den här terminen, asmånga som har slutat så vi lär få rida varje vecka? xd Vem vet.. (:

Nu ska jag iallafall tarelugnt, har ont i halsen, snorig, trött som f*n så kanske sover en stund. Hoppas inte att jag blir värre för jag ska rida imorgon... Bajs om jag missar det :'/ Måste bli bäääättreee annars döööör jaaag! x'D Får hoppas på att jag bli bättre, ska tarelugnt idag iallafall.. (:

Kommentarer
Postat av: Jimmymarlen

Good contents! fors as well as youngsters. Most effective website I have visited so far. Congratulations!!!!!

2011-05-19 @ 10:09:32
URL: http://jimmymarlen.blogh2o.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0