Sjukt trött ..

Hejsan, kom hem för ungefär en timma sen & jag är sjukt trött nu. Ska iallafall till stallet runt fem, ska rida. Undra hur det kommer gå, kanske somnar på hästen, närå, men jag får hoppas att jag blir piggare när jag åker. Skulle säkert kunna somna nu, haha. Men jag ska nog hålla mig vaken. Har inte så mycket mer att berätta än att jag tror att jag kommer få rida Bandit. xd Hoppas det isåfall går bättre den här gången, måste isåfall jobba mycket med halvhalterna. Men nu ska jag titta på tv, kanske slänger in ett inlägg snart om jag orkar (:


Bilden har kommit upp några gånger innan, men det är iallafall jag & Bandit.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Jag har en tävling i bloggen

som heter Bli Erics Fan för en vecka!

Så det skulle vara kul om du ville vara med: http://onericsaade.blogg.se/2011/january/tavling-bli-veckans-eric-fan.html#comment

Vinnaren får ett inlägg i bloggen med en bild + Sin bloggadress! Så jag garantera att du kommer få flera läsare! Hoppas att du är med kram!

2011-01-19 @ 17:30:41
Postat av: Anonym

Hej! jag har en tävling i bloggen! Som jag kallar för Veckans Eric Fan!

Där du kan vinna en inlägg på bloggen + att du får synas i en spotlight i menyn i en hel vecka:D

Så var gärna med:http://onericsaade.blogg.se/

Lycka till!

2011-01-19 @ 18:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0