Skön dag

Idag är det tisdag då, väldigt skön dag för mig. Hade sv/eng & då skulle vi jobba med läxor, men jag läste i min bok för jag visste inte riktigt vad jag skulle göra. Vi skulle haft SO efter, men vår lärare var sjuk & sen hade vi matematik & då skulle vi räkna med bråk & sånt. Vi hade sen lunch men jag käkade inget. Vi skulle sen prata med vår lärare & sen slutade vi. Gick sen hem & har precis käkat.

Snart ska jag vidare till stallet, men innan ska jag plugga lite. Tänkte fota Fanny när hon rider & så vill jag träffa bästa ponie (: Ska sköta honom också ♥ Sen kommer jag få träffa Emilie då också & massa andra roliga människor som ska med. Nu måste jag plugga, ska dra om en timma ungefär.
Hörs sen, älskade läsare! Glöm inte frågestunden som är precis under också (: ♥

Nej juste, innan jag drar till stallet måste jag skriva om Dag 10.


Dillon | Canon EOS 1000D | Redigerad | Fotograf: Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0