Spotify,

Ställde alarm på sju idag, men somnade om, men som tur ringde mamma mig halv åtta, haha. Annars skulle jag försovit mig, men iallafall, hade en timma på mig att fixa mig tills jag & Maja skulle ta bussen till Floxen. Mötte iallafall henne & vi tog bussen dit. När vi kom dit fick vi testa på att åka pulka bakom hästen, det var svårt att styra. Jag hade Smulan (en shettis) & Maja hade Flox. Haha, Smulan var lite svår, för hon ville svänga åt sina egna håll xd Både jag & Maja var sämst på det, så vi testade att en satt på Flox och den andra sitter i pulkan. Jag började att rida och Maja satt i pulkan, haha, hon ramlade av den hela tiden x'D Sen när jag provade gick det typ bra förutom traven för då ramlade jag av pulkan, haha, assvårt att styra x'D Sen red vi lite på volten, jag red Nisse & Maja Hrönn. Vi red skänkelvikningar & framdelsvändningar. Det var lite dålig underlag på volten, så vi fick mest ta det lugnt. Sen lämnade vi hästarna i hagen & åkte hem.

Hänkade med pappa, lillebrorsan & farmor ut. Jag orkade inte ställa mig & laga mat, dom skulle ändå äta ute så jag hänkade på. Farmor skulle till försäkringskassan, så vi gick dit. Sen käkade vi på Sibylla & sen handlade vi lite. Gick sedan hemåt. Haha, & jag är rolig för jag ramlade på vägen, HAHA! x'D Lyckat.. Men jag klarade mig iallafall.

Sitter just nu & lyssnar på musik på Spotify. Ska nog göra något annat, är hur trött som helst..

Imorgon ska jag till stallet & sköta finaste Conquest (: Ska åka med Amanda, fast vet inte vilken tid, men ska till stallet på förmiddagen iallafall. Hade tänkt fixa lite av spiltan, tvätta vattenkopp & krubba, borsta/rykta & kratsa hovarna, om han är inne, sen smörja sadel & träns. Hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0