♥ Stalldag

Vaknade nio idag, hoppade snabbt in i duschen sen käkade jag frukost, klädde på mig ridkläder, fixade mackor & oboy. Sen drog jag iväg till bussen, skulle åka med Amanda. Den var försenad som tur var, annars skulle jag kanske missat den.. Vi hoppade av i VH sen tog vi bussen till Ribby & gick sista biten. Skötte Conquest idag ♥ Ryktade, kratsade hovarna, fixade hela spiltan, tvättade vattenkopp & krubba, smörjde sadel & träns väldigt noga, sen hann jag med att smörja Curts också, bara för att jag är snäll (a) Käkade också lunch imellan, tog med några mackor & oboy somsagt. Det var typ det ända jag gjorde i stallet. Eller hämtade Marcos från hagen också efter en liten stund efter vi hade kommit dit. Fick sen skjuts av en tjej som heter Natta, väldigt snällt ;D När jag kom hem har jag slappat, hehe.. Ska snart käka kött, pommes frites med bearnesås, f*n vad gott! (: Ska slappa resten av kvääällen & käka gooodis (:


Älskar dig, Neff♥


Kommentarer
Postat av: nathalie

fint gmn :D

2011-01-10 @ 09:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0