Vem är trött? Jo, det är jag det!

Haha, dags för mig att lägga mig. Imorgon ska man upp tidigt. Ska rida med Maja imorgon på förmiddagen. Så då ska man inte sitta här & lata sig, måste faktist borsta tänderna & sova. Annars lär jag inte komma upp imorgon. Jag som är så dålig på att gå upp tidigt. Men jag & Maja kommer nog ha kul, vi kommer nog rida länge, vad jag uppfattat. Men varför sitter jag kvar här för, haha fett dålig man är... Nu måste jag nog avsluta det här inlägget, men idag har jag fått bra besökare också, vad duktiga ni är ^^


Höhö, bjuder på en bild på mig & Dionne när jag skulle lämna henne i hagen (tror jag), det var i somras på ett ridläger (:

Kommentarer
Postat av: Johanna

Söt bild :D

2011-01-07 @ 20:05:23
URL: http://satsanderyttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0