21:24

Var med pappa & handlade, vet inte riktigt vilken tid men det var väl runt 3-4 någongång. Vi åkte först & köpte en stor byrå & en liten byrå. Man fick sätta ihop dom också, & jag satte ihop min egna & det var faktiskt lite svårt, men kul var det iallafall! Har sen inte hunnit med så mycket. Har käkat lite tårta & sen satte jag mig här.

Nu har jag iallafall löst hur jag ska komma till Blåkulla imorgon, och som tur var så kunde pappa skjutsa mig iallafall! Annars hade jag säkert behövt ta bussen, vilket jag inte orkar göra xD Får träffa bästa Conquest också, vilket jag verkligen längtar efter! Sen vet jag inte vem jag får rida, men hoppas iallafall på Conquest. :)

Ska strax lägga mig då jag ska upp runt halv 7 imorgon, så jag hinner fixa mig & allting. Brukar vara så jäkla trött & seg på morgonen, så det är bäst att ställa alarmet lite tidigare.. xD


Ett av fåren på Skutans Gård som jag fotade någongång i februari.

Kommentarer
Postat av: Moa

Fåret var ju för sött!

Sv: Tack så mycket :D

2011-07-31 @ 21:35:26
URL: http://photobymw.blogg.se/
Postat av: Julia ( T E A M R Y T T A R N A )

HAHHA vilken lurvboll!

2011-08-01 @ 13:31:35
URL: http://teamryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0