3 saker ni kanske inte visste om mig

.. när det gäller ridningen/hästar.

- Jag har lätt för att börja gråta om jag tycker att det har gått dåligt för mig på en ridlektion (fast det egentligen inte har gått dåligt).

- Jag har alltid problem med stigläderna när jag sitter upp. Kan sitta & störa mig på att dom är ojämna i en hel lektion ävens fast jag har suttit & ändrat dom nästan hela tiden. Har verkligen problem med stigläder när det gäller att vara lika långa.

- Jag är alltid en sån som vill att allting ska vara perfekt. Vill inte att schabraket ska sitta snett, eller att tränset sitter fel i munnen. Innan jag går ut för att rida kollar jag alltid att allting sitter rätt. Är så rädd att allt ska sitta fel. Sätter inte bara in ett bett i munnen utan att kolla att allt sitter bra.

Finns säkert mer saker, men jag kommer inte på mer nu.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0