Amanda och Daylight

Mötte Maja runt halv 2 ungefär, sen tog vi bussen och mötte Amanda, så åkte vi till Forsen. Hon fixade lite med Daylights mat, sen hämtade hon in henne. Jag och Maja satt mest på små stenar & pratade medans Amanda fixade Daylight x) Vi gick sen ner till volten. Hon hoppade lite & red lite dressyr. Fick helt okej bilder! Bombade inte sådär jättemycket som jag trodde att jag skulle göra, hehe, blev 189 bilder iallafall! Men det är rätt lite om man tänker efter, men Amanda blir nog nöjd med bilderna. Behöver då inte skicka så många heller. Försökte mest fota i rätt tillfälle liksom ;) Vet inte riktigt hur länge hon red, men vi gick upp till stallet sen efter. Vi gjorde inte så mycket, efter ungefär en halvtimma kanske så åkte vi hem. Jag och Maja tog bussen hem, sen gick vi hem till mig. Väl hemma så satte vi på min dator & kollade lite på roliga videor & trailer på skräckfilmer. Det var najs! Dog lite bara, haha, man har alltid kul med Maja ;) Skratt hela tiden, heheh! Härlig dag iallafall, bara jäkligt kallt när vi fotade Amanda. Hungrig var jag också, & då lät det skitroligt, haha.. x) Flumminlägg kan man väl kanske säga, men nu ska jag fixa med bilderna, kan bjuda på några sen! :D

Nu tycker jag att ni får vara lite duktiga på att kommentera, så blir jag också glader! Har fått rätt så bra med besökare idag, men det ska nog bli bättre ska jag se till igenom att blogga mycket ikväll! :) Bildbomb kommer när jag redigerat de bästa bilderna, om ni vill se dom! ;)

Kommentarer
Postat av: Maja

Aw, har alltid kul me dig också! :D

Din mage idag.. den tog nästan död på mig. Haha.



Jag var snäll och kommenterade nu också (a)

2011-07-14 @ 19:44:28
URL: http://makefake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0