Ändrade planer!

Det blev inte att jag sov över hos Emilie.. Tänker inte ta upp det i bloggen, men iallafall så får jag vara hemma & tråka. Ska handla med pappa strax. Ska käka lite lunch nu & så.

Vet inte riktigt hur jag tar mig till Blåkulla imorgon, man ska ju vara där vid 8.. Jobbigt att ta bussen, så jag får se hur jag gör.. Kanske att jag får skjuts av någon som ska åt samma håll, jag vet inte riktigt.. Ska iallafall dit, vill ju inte missa, men i värsta fall blir det kanske bussen. Kommer dö när jag är framme, så måste man ju gå den långa vägen också.

Nu tjatar mamma på att jag ska komma & äta, så det är väl bäst att lyda det då. Sen hoppar jag in i duschen, då jag skulle gjort det tvättade jag min hamsters bur & bytte spån och det.. Jag bloggar mer sen när jag kommit hem ;)


En av de första gångerna för ridlektion på Blåkulla, jag och Blue 2008.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0